Saturday, April 10, 2010

Terima Kasih Cikgu

Nota ini saya tujukan kepada semua cikgu yang pernah mengajar saya sejak dari sekolah rendah hingga ke universiti. Jasamu tidak dapat dibalas dengan wang ringgit. Hanya yang saya mampu berikan adalah ingatan dan doa agar cikguk sihat sejahtera dan sentiasa dalam lindungan Allah. Bagi cikgu yang telah pulang ke rahmatullah saya panjatkan doa dan al-fatihah moga rohmu dalam rahmat Allah. Kini saya telah membuktikan bahawa perjuanganmu sebenarnya tidak sia-sia. Saya telah menikmati kehidupan ini dengan penuh erti atas tunjuk ajar cikgu walaupun menempuhi pelbagai ranjau.Tiada ungkapan yang mampu diukir dalam menggambarkan pengorbanan semua cikgu saya. Setelah difikirkan dapatlah saya ungkapkan di sini walaupun mungkin kurang mombastik...BERDIRINYAKU KINI BERCAMBAH DENGAN SIRAMAN KASIHMU DAN LIMPAHAN ILMUMU CIKGU...Jutaan terima kasih untuk selamanya.

(Aziz Poniran, 2010)

No comments:

Post a Comment